Atunci când doriți ca orice locație în care vă desfășurați activitatea să fie întodeauna la cel mai înalt standard de igienă, cea mai benefică și sclipitoare opțiune vine din partea serviciilor profesionale de curățenie. 

Urmând o procedură de lucru în care toate amănuntele operațiunii de curățenie, organizare și aprovizonare atunci când este cazul, sunt discutate împreună cu voi înainte de a trece la treabă, grijă menținerii spațiului de lucru rămâne doar misiunea și principalul nostru obiectiv. 

Însă care este importanța unei astfel de proceduri și care îi este principalul scop? Astăzi discutăm și analizăm tot ce este de știut despre aceasta, pentru a vă prezenta fiecare pas pe care îl realizează echipa BLA Shine și ce avantaje vă poate oferi, concret și corect! 

 

Precizând aspectele vitale ce sunt menționate anterior în contractul inițial, procedura de lucru prevede toate aspectele legate de buna organizare a întregului proces de curățenie ce urmează să fie efectuat. Aceasta se realizează în prima luna de la semnarea contractului, fiind creată pentru clienții de tip abonament alături de care colaborăm frecvent, conform contractului prestabilit.

Discutând și analizând aspectele din ofertă, procedura oferă astfel o structură clară și concisă, ce nu lasă loc omiterilor. Zilele în care trebuie intervenit pentru procesul de curățenie, intervalul orar de desfășurare al operațiunilor, tipul operațiunilor ce urmează să fie efectuate cât și numărul de operatori desemnați pentru fiecare locație și oricare alte informații ce cuprind latura igienei, sunt trecute în această procedură de lucru ce mai apoi ajunge la voi. 

Pentru a putea cunoaște nevoile și cerințele fiecărui spațiu în parte, la primele intervenții, operatorii noștri trimiși pe locație ne transmit toate detaliile acelui loc. Combinând aceste informații mai apoi cu cele transmise de către voi într-un chestionar primit la începerea colaborării, precum și alte detaliile menționate după acea intervenție inițială, reușim să includem fiecare aspect esențial și să formulăm o procedură personalizată. 

Atunci când vine vorba despre un singur proces de curățenie – fie o curățenie generală, după constructor sau orice alt tip de intervenție necesară – folosim un proces verbal. În acesta sunt notate cu exactitate operațiunile și spațiul care au fost discutate în stagiul de ofertare și ce sunt trecut în contract. 

Dacă nu ai reușit niciodată să ții minte care flori trebuie udate, când trebuie scos gunoiul sau care este procesul corect pentru colectarea selectivă, atunci apelează cu încredere la serviciile profesionale de curățenie! Utilizând procedura de lucru creată special pentru fiecare client, puteți urmări cu exactitate ce operațiuni trebuie realizate și când urmează să intervină echipa noastră, precum și în ce ordine vor fi intervențiile, uitând de grija micilor detalii ce ar putea rămâne în mod obișnuit uitate.

În ziua de astăzi nu trebuie să ai superputeri pentru a putea prezice viitorul, ci doar o procedură care să te ghideze și care să-ți ajute personalul de la birou să știe întotdeauna când se va face curățenie și în ce ordine vor urma procedurile. Iar noi, ca și furnizor, știm mereu care este intervalul orar în care pot fi accesate anumite spații sau până când anume trebuie finalizat procesul, deci îți vom putea asigura un birou perfect parfumat și igienizat de fiecare dată când pășești dimineața înauntru. 

Urmând o ordine calculată și prestabiltă a operațiunilor de curățenie, eliminăm din start riscul omiterii unor aspecte, eficientizând simultan și timpul dedicat organizării și ordonării spațiului. Utilizăm timpul alocat cu folos și ne asigurăm ca nu îl depășim.

Deoarece comunicăm oricând și constant cu operatorul nostru de pe locație, știm exact în ce stadiu se află procesul de curățenie și putem verifica ce urmează conform procedurii de lucru. Astfel, pe întreaga perioadă a procesului de curățenie, atât voi beneficiați de o claritate absolută atunci când vine vorba de procesul de curățenie, cât și operatorii, supervizorii și prestatorii.

În cazul operațiunilor cu frecvență redusă precum curățenia de întreținere sau cea generală, păstrăm o evidență a tuturor acțiunilor necesare: de la curățarea geamurilor, a tapițeriilor și până la cea a mochetelor. În momentul înlocuirii operatorilor sau a schimbării acestora, datorită procedurii de lucru ce ține evidența tuturor nevoilor acelui spațiu, noul operator va ști mereu cu precizie ce trebuie făcut și poate trece la treabă cu ușurință și atenție. 

Datorită operațiunile de curățenie ce sunt incluse în prețul lunar precum și cele ce au costuri suplimentare, îți vei putea calcula și organiza bugetul mai eficient pentru a stabili nevoile spațiului tău.

Pentru o mai bună și clară înțelegere a tuturor operațiunilor dintr-o locație, a costurilor necesare, a etapelor și a înțelegerii programului, procedura de lucru este acel avantaj ce contribuie din numeroase puncte de vedere pentru a fluidiza întreg procesul.

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest

Share This