Sales Specialist

Căutăm un Sales Specialist cu experiență în domeniul B2B care să ne completeze departamentul de vânzări.

Suntem o companie de facility services care oferă servicii de curățenie de la A la BLA Shine pentru a-i ajuta pe clienții noștri să fie mai eficienți și mai confortabili. Realizăm acest lucru ascultând nevoile lor și asigurându-le corectitudine și servicii complet personalizate.  

Punem preț pe tehnologie, nevoile clienților noștri sunt cele mai importante și ne adaptăm cu promptitudine la acestea. Echipa noastră de execuție crește de la zi la zi, operatorii sunt specializați pe nevoile fiecărui spațiu, iar portofoliul nostru însumează peste 100 abonamente și avem o medie de 50 de intervenții lunare one time. Anul 2020 a fost o lecție importantă, astfel în 2021 am introdus un nou departament, anume DDD/ Pest Control, care include dezinfecție, deratizare și dezinsecție. Prin acest demers am devenit primii de pe piața din Cluj care realizează dezinfecție prin toate cele 3 metode existente: prin pulverizare, prin nebulizare și prin ozonificare.

Viziunea noastră?

Ne dorim să ne extindem în toată zona Transilvaniei, iar aici vei interveni tu. Vei face plimbări de tip business, vei cunoaște oameni noi care vor deveni clienții noștri datorită șarmului tău și vei forma ușor legături noi pentru că vei fi responsabil de încheierea contractelor regionale. 

De ce facem ceea ce facem?

Mai mult ca niciodată curățenia înseamnă sănătate. Nu te vom încărca cu cifre (momentan), dar sunt nenumărate studii care leagă curățenia de productivitate, de starea de bine mentală și de sănătate. Dorim să le oferim angajatorilor și angajaților cel mai eficient mediu de lucru.  

3 motive pentru care să NU aplici

 Deși noi, echipa BLA Shine, acționăm în baza unor principii pozitive și alegem întotdeauna afirmații în același ton, îți vom oferi 3 motive pentru care să NU aplici pentru acest job: 

  • NU aplica dacă ai nevoie să fii împins de la spate. Ne dorim un specialist, ne dorim un autodidact. Îți vom asigura un mediu de învățare constant și îți vom susține financiar orice curs sau seminar ai nevoie pentru a te specializa, dar tu ești responsabil de propria ta creștere. Constant. 
  • NU aplica dacă vrei un superior care să îți verifice orice decizie, care să îți citească orice mail și care să îți aprobe orice mișcare. Oferim consultanță, ajutor, variante, dar deciziile finale sunt ale tale. Ne dorim un om care să ia decizii, adică un om responsabil. 
  • NU aplica dacă cuvinte precum KPI, standarde și deadline te sperie. 

Ne dorim să ai minimum 3 ani de experiență în vânzare, în mod special în vânzarea serviciilor B2B. Ne dorim să faci vânzare fără să ne dăm seama de acest lucru. Vrem să ai un discurs natural, dar bine organizat. Să fii independent și responsabil. Să fii prezentabil, căci imaginea ta transmite imaginea firmei. Studiile superioare sunt apreciate, dar nu obligatorii; ne interesează practica, ceea ce știi să faci. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj. Deținerea permisului de conducere este obligatorie.

Care vor fi responsabilitățile tale?

  1. Vei răspunde/ vei da e-mail-uri și telefoane.
  2. Vei căuta clienți noi pentru colaborări.
  3. Vei negocia, semna contracte și vei ține legătura cu clientul până la finalizarea primei lucrări. 
  4. Vei acorda asistență tehnică și comercială clienților și potențialilor clienți.
  5.         Vei lucra împreună cu departamentul de execuție. Tu te vei ocupa de vânzarea propriu-zisă, iar colegii din departamentul de execuție se vor ocupa de stabilirea și verificarea intervențiilor alături de coordonatori. 
  6.       De menținerea legăturii cu clienții din portofoliu și de upselling este responsabilă colega noastră, Adriana, din departamentul de vânzări. 
  7.         Vei conlucra la realizarea planului de vânzări lunar și anual stabilit.
  8. Vei întocmi periodic rapoarte de activitate.
  9. Vei participa activ la ședințe de grup interne.
  10.       Lucrăm după un mod de lucru bine stabilit, cu proceduri de lucru, modele de ofertă, mail-uri etc., dar apreciem creativitatea și persoanele proactive care vin cu idei noi, atât pentru clienții noștri, cât și pentru organizarea noastră internă.
  11. Timpul tău va fi împărțit astfel:

– 50% din activitate va însemna gestionarea clienților existenți

– 25% din activitate va însemna răspunderea cererilor care vin spre noi

– 25% va însemna căutarea potențialilor clienți

 

Ce îți oferim?

Ajutor. Suntem o echipa unită și ne ajutăm reciproc. Posibilitatea de a te dezvolta profesional prin participarea la cursuri în domeniul vânzării;

  1. Salariu fix + tichete de masă + bonus atractiv în funcție de vânzări (pe care le vei primi fără întârzieri, de fiecare dată);
  2. Laptop și telefon;
  3. Un birou fain, colegi și mai faini, cafea bună și multe gustări;
  4. Mașină de lucru;  
  5. Acces la evenimente business și networking (în limita posibilităților actuale).
  6.  Un manager care pune preț pe educație, dar și pe distracție. În toate există un echilibru

Nu ne dorim luna de pe cer, ci soarele, pentru a face lucrurile să strălucească împreună. Arată-ne potențialul și noi vom avea grijă să devii liderul de care avem nevoie în vânzări. 

Probabil te gândești la remunerație. Tu îți spui prețul. Ne dorim oameni calificați, iar salariul se negociază, ca în orice vânzare. 

Acum că ai trecut de prezentarea creată cu prea mult zel și ești sigur că te potrivești în echipa noastră, te rugăm să ne trimiți un mail la adresa resurseumane@blashine.ro în care să atașezi CV-ul tău, rețelele tale de social media și un video cu tine în care să te prezinți și să ne prezinți experiența ta prin următorii termeni: responsabilități și KPI. 

PS: Tu ești liderul, tu decizi cât și cum va fi video-ul. Noi așteptăm rezultatul final care ne va convinge că ești alesul. 

Următorii pași îi vom discuta ulterior. 

Echipa BLA Shine îți urează mult noroc și abia așteptăm să te cunoaștem. 

Pin It on Pinterest