Sales Manager

Vrem un coleg nou care să pună umărul la dezvoltarea companiei noastre. Suntem în căutarea unui Sales Manager, pregătit să cunoască și să interacționeze cu oameni din diferite domenii, de la spații de birouri, până la hale industriale.

1. Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?

  1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. Vrem doar persoane care văd partea plină a paharului, pentru că acesta e un principiu de viață pentru noi toți.
  2. Să asculte. E foarte important să îi ascultăm pe clienții noștri pentru a le putea identifica cât mai corect nevoile.
  3. Să fie  independentă. 
  4. Să fie responsabilă. 
  5. Să fie de gașcă. Ne înțelegem super bine în firmă și nu vrem să stricăm această atmosferă.
  6. Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește.
  7. Să se îmbrace frumos – da, imaginea ei transmite imaginea firmei și e important.
  8. Să fie organizată
  9. Să fie atentă la detalii… foarte atentă! Prima inteacțiune a clientului este cu reprezentantul de vânzări, și după cum știm e greu să schimbi prima impresie.
  10. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă!
  11. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect).
  12. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din firmă.
  13. Să știe să conducă și evident, să aibă și carnet. 
  14. Studiile superioare sunt importante dar nu sunt un criteriu de selecție.
  15. Trebuie să aibă experiență de 1-3 ani în domeniul vânzărilor, contact direct cu clienții. 
  16. Nu e nevoie de cunoștințe legate de serviciile de Facility Management
  17. Să știe opera în programele Excel, Microsoft Word, Internet, Windows.
  18. Să fie dispusă să primească și să ofere feedback.

2. Ce o să facă această persoană?

  1. Va răspunde la e-mail-uri & telefoane
  2. Va căuta clienți noi pentru colaborări
  3. Va negocia – semna contracte și va ține legătura cu clientul până la finalizarea lucrării
  4. Va conlucra la realizarea planului de vânzări lunar și anual stabilit\Va întocmi periodic rapoarte de activitate
  5. Va acorda asistență tehnică și comercială clienților și potențialilor clienți
  6. Va participa activ la ședințe de grup interne
  7. Lucrăm după un mod de lucru bine stabilit, proceduri de lucru, modele de ofertă, mail-uri, etc., dar apreciem creativitatea și persoanele pro-active care vin cu idei noi atât pentru clienții noștri, dar și la nivel de organizare internă.
  8. Timpul tău va fi împărțit astfel:
    50% din activitate vei gestiona clienții existenți
    25% vei răspunde cererilor care vin spre noi
    25% vei căuta potențiali clienți

3. Ce îi oferim?

  1. Ajutor. Suntem o echipa unită și ne ajutăm reciproc.
  2. Distracție (nu este opțional) 
  3. Salariu fix + tichete de masă + bonus atractiv în funcție de vânzări
  4. Laptop 
  5. Telefon
  6. Birou
  7. Mașină
  8. Șef bun și înțelegător 
  9. Atmosferă de lucru plăcută 
  10. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri… de fiecare dată!)
  11. Acces la evenimente business
  12. Posibilitatea de a-ți crea relații de calitate cu oameni de succes.
  13. Posibilitatea de a te dezvolta profesional prin participarea la cursuri în domeniul vânzării.

4. De când avem nevoie?

Am vrea ca persoana nouă să înceapă din luna septembrie a acestui an.

Dacă te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești perfect cu descrierea, trimite-ne un mail cu CV-ul tău (cu poză) la adresa office@blashine.ro și scrie în mail și răspunsul tău la următoarea întrebare:

”De ce vrei acest loc de muncă?”

Te așteptăm în echipă.

Pin It on Pinterest