Office Manager

Ne dorim sa facem echipa cu tine daca esti preocupat de ordine, disciplina si curatenie. Te asiguram ca noi stim sa apreciem oamenii buni, sa stimulam si sa rasplatim serviciile de calitate. Citeste cu atentie cerintele si oferta de lucru, si apoi trimite-ne un CV ingrijit!
Responsabilitati
  • Este responsabil de serviciile administrative
  • Administrează contracte și parteneriate cu parteneri și furnizori interni și externi, precum contracte de închiriere, achiziții, servicii
  • Menține contactul cu instituții publice precum primăria, ANAF, registrul comerțului etc.
  • Pregătește și urmărește documentația pentru diverse autorizații, licențe, aprobări etc.
  • Administrează corespondența companiei, inclusiv e-mail, mail, apeluri telefonice, curieri etc.
  • Organizează întâlniri, călătorii
  • Pregătește documente, documente de informare, rapoarte și prezentări la cerere
  • Alte solicitari administrative
Cerem
  • Abilități foarte bune de organizare
  • Calificări relevante, de preferat în economie
  • Cel puțin doi (2) ani experiență într-o poziție similară
  • Foarte bune cunoștințe de PC, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint etc.), alte programe specifice sunt un plus
  • Abilități de management și comunicare excelente; atenție mare la detalii și abilitatea de a realiza sarcini diferite în mod simultan
  • Abilitatea de a lucra în mod independent, cât și în echipă
  • Experiență în lucrul cu instituții publice și autorități locale
Oferim
  • Salariu atractiv + bonusuri in functie de performanta
  • Oportunități de formare
  • Mediu de lucru solidar
  • Telefon, laptop personal

Pin It on Pinterest