Responsabilitati
- Coordonarea si elaborarea activitatilor in domeniul resurselor umane: recrutare personal, elaborare contracte de munca si acte aditionale, alcatuirea, eventual adaptarea fiselor de post, colectarea pontajelor periodice, state de plata, situatii revisal, deconturi delegatii
- Elaborarea strategii de motivare a angajatilor, programe de teambuilding, evenimente marketing, pachete motivationale si sisteme de premiere precum si metode de evaluari periodice impreuna cu fiecare coordonator de departament si in functiie de specificul acestora
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management si asigurarea unui suport administrativ pentru zonele relevante de interactiune intre departamentele companiei.
- Participarea la sedinte de grup
Cerem
- Studii superioare si cunostinte relevante in domeniul HR sau economic
- Capacitati analitice, atitudine pozitiva si mod de munca disciplinat
- Capacitati foarte bune de comunicare si de concentrare, inventivitate
- Cunoasterea limbii engleze, citit si scris poate fi un avantaj
- Cunostinte avansate de MS-Office
Oferim
- Pachet salarial motivant si posibilitatea de a activa intr-o companie multinationala cu responsabilitati independente specifice fiecarei locatii in parte
- Posibilitatea de a aprofunda cunostintele in procese strategice ale unei companii cu strategii decentralizate in functie de particularitatile pietei de munca din Romania
- Activarea intr-o echipa ambitioasa, posibilitatea de a contribui prin initiative proprii la optimizarea proceselor intr-o echipa tanara cu procese si responsabilitati complexe
- Preluarea responsabilitatilor pozitiei se face printr-un program de instruire care se desfasoara treptat in timp, proces care este insotit si coordonat de managementul companiei