Activitatea BLA Shine în 10 pași

1. Organizarea activităților de curățenie =PROCEDURA DE LUCRU

Pasul 1: În primele zile de la semnarea contractului se vor presta operațiunile de  curățenie stabilite în contract;

Pasul 2: După prima lună dacă este cazul vom modifica activitățile în funcție de spațiu și nevoile aferente;

Pasul 3: Se actualizează procedura periodic în funcție de modificările stabilite împreună;

2. Consumabilele necesare realizării serviciilor de curățenie:

  • Toate echipamentele necesare desfășurării activității de curățenie sunt furnizate de către noi și incluse în prețul stabilit (aspirator, soluții, ustensile);
  • Aprovizionarea periodică se realizează lunar în a doua saptămână din lună.

3. Comandă consumabile igienico-sanitare (hârtie igienică, prosoape de mâini, săpun de mâini, altele)

  • Cum se face comanda?

În ultima săptămână din luna în curs , o va face operatorul nostru de curățenie, care se va asigura că necesarul comandat va ajunge timp de 1,5 luni.  În cazul în care doriți produse suplimentare vă rugăm să anunțați Managerul Execuție pentru a le include în comandă.

  • Când și cum se livrează produsele?

Produsele se primesc în aproximativ 10 zile de la lansarea comenzii în baza unui aviz de însoțire a mărfii  sau a unei facturi care trebuie verificate de un reprezentant al beneficiarului.

    4. Cine este și ce face operatorul de curățenie?

    • În prima lună de colaborare, serviciile de curățenie vor fi prestate de un angajat din cadrul echipei mobile;
    • După prima lună se va desemna  persoana/persoanele responsabile de spațiu;
    • Ce face? Realizează operațiunile de întreținere conform procedurii;
    • Dacă simțiți că persoana delegată nu se pliază la cultura organizațională din firmă, vă  rugăm să ne transmiteți pentru a găsi o soluție.

    5. Operatorul delegat are concediu, ce se întâmplă?

    • Echipa BLA Shine are responsabilitatea de a delega o altă persoană pe perioada concediului;
    • Pentru concediu de odihnă stabilit din timp veți fi anunțați cu 1 săptămână înainte de modificări;
    • Pentru concediul medical sau situații de urgență, vom trimite o persoană din echipa mobilă pentru înlocuire;
    • Pentru situații de urgență în care nu ajunge nimeni și observați că nu ne-am sesizat, vă rugăm să ne transmiteți în cel mai scurt timp pentru a replanifica … Vrem să nu se întâmple, VĂ MULȚUMIM DE ÎNȚELEGERE!

    6. Cine sunt și ce fac COORDONATORII ȘI RESPONSABILUL DE EXECUȚIE

    • COORDONATORUL:
      • Realizează o verificare pe lună în timpul de lucru al operatorului de curățenie, îl ajută în modul de lucru și realizează operațiuni de curățenie – dacă este cazul;
    • RESPONSOBIL EXECUȚIE:
      • Ține legătura periodic cu persoana de contact, cere feedback și se asigură că se implementează cele propuse spre modificare.

    7. Handyman:

    • Cine identifică lucrurile stricate?
    • Lucrurile stricate le va identifica operatorul nostru de curățenie, care le va nota in raportul lunar. În cazul în care aveți nevoie mai urgentă, vă rugăm să anunțați Responsabilul de Execuție.
    • Cum vă înștiințăm de ele?
    • Veți fi înștiințat telefonic sau prin intermediul caietului de sugestii.
    • Cine se ocupă de repariții?
    • De reparații se ocupă Handyman-ul nostru, de care beneficiați gratuit 1 dată pe lună, timp de 1 oră, în intervalul curățeniei sau îți recomandăm un specialist în funcție de ceea ce s-a defectat.
    • Cum verificăm cele reparate?
    • Verificarea se face de ambele părți, atât de echipa noastră cât și de tine ca beneficiar.

    8.Feedback – caiet de sugestii

    • Cum se completează și când?

    Caietul de sugestii se poate completa  ori de câte ori este nevoie atât cu sugestii de apreciere cât și de îmbunătățire. Ne place să ne spui părerea ta sinceră astfel ne putem perfecționa.

    • Cine va răspunde?

                Operatorul de curățenie de pe locație sau coordonatorul care face verificări periodice.

    • Vrem să știți exact ce facem!

    Anexat caietului de sugestii veți găsi procedura de lucru și raportul de activitate.

      * Aveți o SESIZARE / LAUDĂ cum se transmite?

      1. Se notează în caietul de sugestii, astfel operatorul de curățenie o vor vedea în cel mai scurt timp pentru a se implementa. De asemenea coordonatorii nostri vor observa și putem să ținem cont de ea pe viitor prin: actualizare procedură de lucru sau transmitere angajatului nou.
      2. În funcție de gravitatea sesizări puteți contacta persoanele menționate mai jos – ținem cont și ne dorim să fiți mulțumiți.

      9. Factura cum și când se emite / plătește?

      • Pentru serviciile de întreținere factura se va emite în ultima zi din lună sau prima zi din luna următoare pentru ce s-a prestart în luna precedentă;
      • Pentru serviciile suplimentare / curățenii generale factura se va emite în următoarea zi după finalizarea lucrărilor;
      • Plata se realizează în 10 zile calendaristice de la emiterea facturii, online sau cash după cum ne transmiteți.

      10. Aveți nevoie de un serviciu suplimentar, cu cine luați legătura?

      Vă rugăm să luați legătura cu Responsabilul de Execuție, va identifica dacă vă poate ajuta direct sau vă va direcționa către persoana responsabilă de vânzări.

      Date de contact:

      Te invităm la noi la sediu pentru a ne cunoaște (mai bine).

      Adresă: Str. Livezii, Nr. 63, Cluj-Napoca

      Date de contact:

      Te invităm la noi la sediu pentru a ne cunoaște (mai bine), avem o cafea bestială. Adresă: Str. Livezii, Nr. 63, Cluj-Napoca

      Responsabil birou (facturi, avize):

      Cristina Rus  

      0727.781.191

      office@blashine.ro

      Departamentul Vânzări:

      Adriana Bucur

      0725.974.434

      sales@blashine.ro

      Manager execuție:

      Iulia Pașcalău

      0799.778.515

      iulia@blashine.ro

      Responsabil abonamente:

      Gheorghina Meseșan

      0786.962.150

      gheorghina@blashine.ro

      Pin It on Pinterest