Activitatea BLA Shine în 12 pași

1. Organizarea activităților de curățenie =PROCEDURA DE LUCRU

Pasul 1: În primele zile de la semnarea contractului se vor presta operațiunile de  curățenie stabilite în contract;

Pasul 2: După prima lună dacă este cazul vom modifica activitățile în funcție de spațiu și nevoile aferente;

Pasul 3: Se actualizează periodic în funcție de modificările stabilite împreună, o dată / 3 luni;

2. Consumabilele necesare realizării serviciilor de curățenie:

  • Toate echipamentele necesare desfășurării activității de curățenie sunt furnizate de către noi și incluse în prețul stabilit (aspirator, soluții, ustensile);
  • Aprovizionarea periodică se realizează lunar în a doua saptămână din lună.

3. Cine este și ce face operatorul de curățenie?

  • În prima lună de colaborare, serviciile de curățenie vor fi prestate de un angajat din cadrul echipei mobile;
  • După prima lună se va desemna o persoană responsabilă de spațiu care va fi delegată constant;
  • Ce face? Realizează operațiunile care țin de curățenia de întreținere;
  • Dacă simțiți că persoana delegată nu se pliază la cultura organizațională din firmă, vă  rugăm să ne transmiteți pentru a fi înlocuită.

4. Cine sunt și ce fac COORDONATORII ȘI MANAGERII DE EXECUȚIE:

COORDONATORUL:

  • Realizează o verificare pe lună în timpul de lucru al operatorului de curățenie, îl ajută în modul de lucru și realizează operațiuni de curățenie generală – dacă este cazul;

MANAGER EXECUȚIE:

  • Realizează o verificare pe lună în care se asigură că activitatea de curățenie se desfășoară în parametrii normali;
  • Ține legătura periodic cu persoana de contact, cere feedback și se asigură că se implementează cele propuse spre modificare.

5. Operatorul delegat are concediu, ce se întâmplă?

  • Echipa BLA Shine are responsabilitatea de a delega o altă persoană pe perioada concediului;
  • Pentru concediu de odihnă stabilit din timp veți fi anunțați cu 1 săptămână înainte de modificări;
  • Pentru concediul medical, sau situații de urgență, vom trimite o persoană din echipa mobilă pentru înlocuire;
  • Pentru situații de urgență în care nu ajunge nimeni și observați că nu ne-am sesizat, vă rugăm să ne transmiteți în cel mai scurt timp pentru a replanifica … Vrem să nu se întâmple, VĂ MULȚUMIM DE ÎNȚELEGERE!

6. Handyman:

  • Cine identifică lucrurile stricate?

Lucrurile stricate le va identifica operatorul nostru de curățenie, care le va nota în raportul lunar. În cazul în care aveți o nevoie urgentă, vă rugăm să anunțați Managerul de Execuție.

  • Cum vă înștiințăm de ele?

Veți fi înștiințat telefonic sau prin intermediul caietului de sugestii.

  • Cine se ocupă de repariții?

De reparații se ocupă Handyman-ul nostru, de care beneficiați gratuit 1 dată pe lună, timp de 1 oră, în intervalul curățeniei generale sau îți recomandăm un specialist în funcție de ceea ce s-a defectat.

  • Cum verificăm cele reparate?

Verificarea se face de ambele părți, atât de echipa noastră cât și de tine ca beneficiar.

7. Feedback – caiet de sugestii:

  • Cum se completează și când?

Caietul de sugestii se poate completa  ori de câte ori este nevoie atât cu sugestii de apreciere cât și de îmbunătățire. Ne place să ne spui părerea ta sinceră astfel ne putem perfecționa.

  • Cine va răspunde?
  • Operatorul de curățenie de pe locație sau coordonatorul care face verificări periodice.
  • Vrem să știți exact ce facem!

Anexat caietului de sugestii veți găsi procedura de lucru și tabelul cu frecvența curățeniei generale prestate.

8. Factura cum și când se emite / plătește?

  • Pentru abonamentul de întreținere factura se va emite în ultima zi din lună sau prima zi din luna viitoare pentru ce s-a prestart în luna precedentă;
  • Pentru serviciile suplimentare factura se va emite în următoarea zi după finalizarea lucrărilor;
  • Plata se realizează în 10 zile calendaristice de la emiterea facturii, online sau cash după cum ne transmiteți.

9. Aveți o SESIZARE / LAUDĂ cum se transmite?

  1. Se notează în caietul de sugestii, astfel operatorul de curățenie o va vedea în cel mai scurt timp pentru a o implementa. De asemenea coordonatorii noștri o vor observa și putem să ținem cont de ea pe viitor prin: modificare procedură de lucru, o vom transmite angajatului nou.
  2. În funcție de gravitatea sesizări puteți contacta COORDONATORII, MANAGER EXECUTIE, MANAGER GENERAL – ținem cont și ne dorim ca voi să fiți mulțumiți.

10. Aveți nevoie de un serviciu suplimentar, cu cine luați legătura?

  • Vă rugăm să luați legătura cu Managerul de Execuție, va identifica dacă vă poate ajuta direct sau vă va direcționa către persoana responsabilă de vânzări.
  • Managerul de Execuție are responsabilitatea de a identifica nevoile suplimentare și vă va face propuneri periodic.

11. Când și cum vă cerem feedback-ul?

  • Vă rugăm să ne transmiteți feedback când și cum simțiți nevoia … este binevenit!
  • Vă cerem noi feedback periodic de 2 ori / an după cum urmează:
  1. Februarie – Martie  și August – Septembrie

– se va realiza o întâlnire cu Managerul de Execuție;

  1. Aprilie – Mai  și Octombrie – Noiembrie

– veți răspunde (cât mai mulți din echipă) la un chestionar online;

  1. 3. Mai – Iunie și Noiembrie – Decembrie

– te vom contacta telefonic pentru a ne asigura că cele transmise au fost implementate.

12. Comandă consumabile igienico-sanitare (hârtie igienică, prosoape de mâini, săpun de mâini, altele)

  • Cum se face comanda?

În ultima săptămână din luna în curs , o va face operatorul nostru de curățenie, care se va asigura că necesarul comandat va ajunge timp de 1 lună.  În cazul în care doriți produse suplimentare vă rugăm să îl anunțați pe Managerul Execuție pentru a le include în comandă.

  • Când și cum voi primi produsele?

Produsele se primesc în aproximativ 10 zile de la lansarea comenzii în baza unui aviz de însoțire a mărfii  sau a unei facturi care trebuie verificate de un reprezentant al beneficiarului.

Date de contact:

Te invităm la noi la sediu pentru a ne cunoaște (mai bine), avem o cafea bestială. Adresă: Str. Livezii, Nr. 63, Cluj-Napoca

Responsabil birou (facturi, avize):

Cristina Rus  

0727.781.191

office@blashine.ro

Departamentul Vânzări:

Adriana Bucur

0725.974.434

sales@blashine.ro

Manager execuție:

Iulia Pașcalău

0799.778.515

iulia@blashine.ro

Responsabil abonamente:

Gheorghina Meseșan

0786.962.150

gheorghina@blashine.ro

Pin It on Pinterest